18.05.2010

Regrete

Hello! Ar cam trebui sa mai dau pe aici. Dar nu prea ma mai trage inima. Pana acum, viata mea a fost cam cum ma asteptam sa fie. Oricum, numai normala nu. Logic.
E ciudat sa raspund cvasicunoscutei intrebari "ce faci?" cu "sunt ok." sau "bine." . E ceva nou pentru mine. Nu am mai fluctuat precum inainte. E ok. Am trecut prin cateva situatii destul de interesante. Am decis cum am crezut ca e mai bine. Pentru prima oara, nu simt ca parca ar fi fost mai bine sa aleg altceva.
Acum sunt in stagiul de resemnare pe mai multe planuri. Incerc sa nu mai fac scandal daca lumea nu are aceeasi opinie ca a mea. E ceva ciudat. Dar mai putin stresant decat credeam. :))
Totusi e cam agasant sa tac din gura atata timp! :))

Cat despre titlu, nu este vreo aluzie. E cea mai nou melodie de la DJ Project feat. Giulia. Imi place. Relationez cu ea momentan.
Si inca ceva: in iunie o sa apara videoclipul melodiei Alexunder Base feat. Lys - Drums. Filmarile vor incepe in curand. Cat despre scenariu... Hmmm. Secret. :P


Asculta mai multe audio Muzica

3 comentarii:

Anonim spunea...

Tu ai regrete. Faptul ca nu recunosti e altceva. Sper sa ai grija de tine. Sa auzim numai de bine.

Anonim spunea...

Atunci cand te privesc, si nu am facut asta de prea multe ori spre rusinea mea, am senzatia ca vad ceva curat. Am mai privit ochii multor barbati dar ochii tai au ceva care ma face sa simt vibratiile unui cantec... Ceva de departe, mai departe decat strafundurile sufletului meu imi sopteste ca ceea ce vad mi-e destinat numai mie. Nu simti asta de fiecare data cand vezi o barbat frumos. Nu cred ca ziua in care as putea sa imi las obrazul in palma ta ca dupa o mangaiere voi putea sa ma abtin sa nu te sarut si sa iti spun ca fiecare secunda din viata mea cand nu am putut sa iti vorbesc a fost o pierdere de vreme. Ai acea licarire a barbatilor deosebit de frumosi alaturi de care merita sa te trezesti privind rasaritul din iarba sau sa adormi dupa ce i-ai gustat pielea sarata pe malul marii.

Pentru cel care ai fost candva.

Anonim spunea...

*un