07.12.2007

A fost odata ca ca cam asa...


"A fost odata ca niciodata/7 baieti se omorau pentru o fata... "

Pentru publicul larg este noua melodie de la Suie Paparude. Pentru cunoscatori - sau detinutii de la Lagarul de Concentrare cu caracter Fascist-Pseudo-Democrat "Unirea", aceasta melodie are un mesaj mai profund... Este imnul liceului. Vorbeste despre gay - nu am nimic cu ei dar cand sunt 31 de fete si 1-2 baieti in 4 ani preferintele se modifica, de aceea avem cabinet psihologic in liceu -, femeile devenite barbati - vezi directa, tranzitie nereusita, o fi dat eroare in mijlocul update-ului si s-a rebootat in ceea ce e azi - si complexitatea refrenului care depaseste nivelul mediu de inteligenta a romanului ahtiat dupa crime, batai si Gigi B*****i ( nu vreau sa imi stric blogul cu toate zdrentele de la tv).

Anyway, la fel cum toti au sperat ca teza la istorie va fi mai grea ca cea de la geografie - la istorie ne-am permis o colaborare in vederea rezolvarii a 2 subiecte -, asa am sperat si eu ca proiectul pentru concursul "Istorie in lumea virtuala" realizat in colaborare cu Tequila a.k.a. Teqy (prea multe litere in porecla originala care nu puteau fi rostite la betie decat daca citeai de pe sticla de bautura) sa ia premiul 3. GRESIT!!! Cum cineva acolo sus ma uraste si vroia sa-si bata pula de mine, am luat locul 1. Mergem la nationale! Yey! God I Hate You!

Acum am treaba cand usually ar trebui s ainvat pentru Bac ( cam ironica faza ca si asa nu imi invat decat cu 5 mins inainte sa intru in sala). Oricum, nu prea pot vorbi despre ceea ce s-a intamplat la scoala saptamana asta ca nu am prea stat la ore si atuncea dormeam raspunzand doar cand auzeam numele...altora. Baile sunt in continuare in renovare si acest lucru a facut primele victime. 3 colege prinse de Musollini ca fumeaza. Dar si ele destepte langa cabinetul de chimie. Dupa cum a spus dirigu' "macar in curte sau in afar liceului ca era poarta de acces deschisa". Dar se mai intampla si pentru 3 zile de exmatriculare...Vrajeala ca nu se mai chinuie nimeni sa dea chestii de genu'. Cica termina baile pana in ianuarie... 2008, 2009, 2010 nu se stie inca. Anyway mirosul profund de diluant din haine ma trezeste in fiecare dimineatza si ma face sa ma gandesc sa nu fumez ca iau dracului foc.. Poate de aia miroae in tot corpul B. Campanie impotriva fumatului si sanatatii elevilor...

Dar hey... Fiti fericiti! La usa ar putea sa vina marmota cu ursul sa va dea ciocolata. Daca va cer bani luati-va de marmota! Aia e capul rautatilor!
Era sa uit!!!!! Multumesc pe aceasta cale sustinatorilor nostri la proiect si indeosebi lui Sandy Bell pentru materialele de corectare a produsului scriptologic finit! Stie ea ce... 

P.S. Votati! Opinia voastra conteaza pentru mine desi am buletin de Romania!

Niciun comentariu: