24.12.2007

Frohe Weihnachten!! Merry Christmas!!! Craciun Fericit!! Si cadourile mie mi le dati...

I'm dreaming of a white Christmas... With loads of presents... Anyway... Vreau doar sa va urez un Calduros La Multi Ani, un racoros Craciun Fericit sau Nefericit ( depinde daca sunteti sau nu sado-masochisti) & Un An Nou Fericit!


Sper ca sarmalutele sa stea la coada sa intre in voi, fripturile sa se bata care sa fie prima taiata si cadourile voastre....Sa le gasesc sub bradul meu!!!

Vreau sa primiti tot ce vreti de Craciun, puteti chiar sa lasati comment pana la 12 noaptea cu ce anume vreti.

Totusi am si eu o rugaminte: lasati fiecare maine dimineata (25.decembrie.2007) cate un comment cu ce anume ati primit de Craciun... Eu vreau ca voi sa fiti fericiti si sa imi gasesc o jumatate...Sau un sfert. Sunt maleabil.

Anyway....HoHoHo! (i'm not talking about whores here....) There's Santa Claus Mum! Quick get the shotgun, get the shotgun!

Niciun comentariu: