29.12.2007

The Grand Finale of 007...


Dupa cum ati dibuit deja (sper)... Acesta este ultimul post pe anul asta. Si din saptamanile care o sa vina. Dupa sarmalute, chiftele, cozonaci, vin si bere, toti asteapta Anul Nou cu diverse sperante sau regrete. Pentru cei zelosi le urez .... Diazepam. Pentru cei lenesi le urez multa munca si sudoare. Pentru cei cu iubirea de patrie le urez m.UE. Pentru restul ( nu ca ati mai fi o gloata) le urez bere, vin si orice alt lichid cu un continut de alcool in el cuprins intre 5-70%...


O buna bucata de vreme nu o sa prea pot posta nimic, desi am sa incerc. Motivul principal este ca in aproximativ 11 ore computerul meu va fi in stadiul de formatare, apoi instalare Windows si posibil alte driver-e. De asemenea, faptul ca am pentru primele doua saptamani proiecte la greu iar viata se pare ca imi arunca cate un balegar pe drum nu ar trebui sa surprinda pe nimeni. Sunt a XII-a.Imi permit. Sau cum mi-a spus o ruda "Esti inca tanar. Nu realizezi cat de grea e viata". Parca numai ieri m-am ridicat d ela coada vacii si am fost in oras....Asa vorbeste.


Anyway, pentru cei care ma urasc vreau ca ei sa aiba parte de tot ce vor ei sa am parte eu...Pentru o anumita individa ( trebuie sa folosesc ceva care sa defineasca o fiinta existentiala) care considera ca exagerez cu o suparare si care nici pana azi nu a recunoscut ca a gresit si ea... Chiar nu ma cunosti ... Sper totusi sa nu ne mai vedem in viitorul apropiat...sau cel indepartat. Am pus la suflet si de acolo nu o mai scoti.

Asa.... am acoperit intreaga populatie de pe Terra...Corect?

Bucurati-va fratilor de vacanta ca imediat incepe scoala si de la ora 7.30...Si daca avem si filosofie....We dead. Odihniti-va si nu uitati : Beti! Cate un pic, pic, pic ...Pana nu o mai ramanea nimic....

See y'all...

Drake Jackhill a.k.a. Jack The Joker (mi-am cam iesit din mana lately)

Niciun comentariu: