18.01.2008

There's a hole...Somewhere...Anywhere... Where?


Just 9 days left till we have another of those dreamy breaks... Yeah you heard me. 9 days. De ce doar 9? De ce 9? Pai mai avem 2 saptamani de scoala iar Hurghis prin amabilitatea ei de castor transsexual (nu ati citit asta) a cam scos din functiune ziua liceului. Cum a reusit? Nimeni nu stie. Dar suntem in Romania. Tara in care totul e posibil. Pauzele de 5 minute sunt absolut divine...Mai ales cand profii stau in clasa in pauza si apoi ne fac scandal ca de ce ii dam afara. De sanchi... Cu toate astea am fost cred ca vreo 10 ore la scoala anul asta. Mult. 2008 anul schimbarilor. S-a vazut in lucrarea de la filosofie. D-aia a si schimbat raspunsurile...Adio c-b-a-d... Hello d-b-c-a . Si totusi...90% din clasa a stiut sa faca la lucrare iar 95% a luat 10. Eu sunt din aia 5%.... Poti sa-mi scrii pe tabla ca tot te intreb la ce anume te referi. Asa ca am admirat peisajul, mi-am incurajat vizual colegii si mi-am scaldat privirea pe la ei prin lucrari. 2 le nimerisem si eu. Chiar ca face lucrari usoare. Ai nevoie de un analist langa tine.

Oricum viata e frumoasa pe moment. Daca scoti din ecuatie vremea, scoala, compul care spui ca e un pensionar care asteapta sa crape si isi bate joc de mine ca sa omoare timpul, faptul ca dau Bacul anul asta, problemele financiare... Da...Viata E frumoasa... pentru altii.
Ma uit in clasa si imi dau seama ca ceva lipseste. Ceva profund. Ceva care ne unea pe toti, care ne facea sa radem , sa plangem, sa oftam impreuna... Ceasul de pe perete. Doamne cat de greu trec orele fara el. Cred ca l-a vazut Petre, nu i-a placut si l-a exmatriculat. Cat despre amplasament... 2 etaje la 7 dimineata e punctul culminant al zilei. Daca pana atunci nu erai treaz, dupa ce ajungi sus de la oboseala adormi. Baile si-au pierdut din farmec. Nu se mai fumeaza ca in club. In 5 minute nu poti savura o tigara...Mai ales in budele de la etajul 2. Problema principala nu e Dumbrava care btw nici nu l-am mai vazut si spala creiere de liceeni la doi pasi de clasa... Nu. E oboseala si plictiseala. Cine ar fi crezut ca in corpul A e o plictiseala monumentala? In corpul B era viatza tata! Aici toti sunt civilizati, educati... BUEI UNDE SUNT TARANII DE ODINIOARA? Pe bune. Era asa cool sa zici "Sunt in corpul B". Acum spui "Sunt....stai un pic.... sunt la .... stai sa imi trag sufletul.... Sunt...." Si ai crapat.
Cat despre persoane.... Lucrurile erau altfel dincolo. Vedeai cand vine proful si cand te pregateai sa chiulesti...Era liniste, aer curat, clasa de dimensiuni acceptabile, nu cutia asta de crema de papuci in care suntem amu. Si pentru o anumita persoana, NUTZI mai exact. Nu am credit nici sa dau bip la Pompieri sa le spun ca imi arde casa. Dar am observat ca ai atitudinea de Bee-otch cu mine. SO why not two Bee-otches? Chestia cea mai tare e cu profii. Cand ii vezi ca amu desi nu tre sa mai treaca prin curte sunt mai ciufuti ca niciodata. Mai ales profele de limbi straine. Parca au primit preavize de expatriere in Uganda. Dar ce-i mai rau d-abia amu urmeaza. Despre ce e vorba? Vedeti voi...

Dar asta e. Am avut o viata frumoasa in liceul asta. Trebuiau directoarele sa ne distruga placerea. Altfel nu se simteau ele bine.

Have fun and do not forget to smile. Death is just around the corner...



Un comentariu:

Anonim spunea...

Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!Am incheiat citatul...Mircea Badea