25.01.2008

Deception. Regression. Depression.


Ahhh...The sweet smell of Inter-semestrial break... So sweet yet so bitter.
Saptamana ce se incheie fu' una din acele saptamani in care profii isi dadeau cu dreptul in stang, saptamana in care ziceai ca se atinge apogeul prostiei umane. Cum era de asteptat, Mimmi (cunoscuta de altii drept Ms. Piggy - asa e porecla asa scriu, nu-mi asum responsabilitatea) nu a rezistat tentatiei de a povesti despre ELodia si Cioaca. D-aia are OTV-ul rating... Ca au un telespectator. Buei...Macar am scapat de Romanita Iovan si ardeii umpluti din stomacul atacatorului (desi tre sa recunosc era buna metoda in timpul postului). Bineinteles s-au trezit profii ca nu avem note. Daca erau baieti si fete destepte puteau sa fac altfel. In functie de absente sa ne dea bonusuri de fidelitate. Cum ar fi fost sa ai 10 la Luca si 2 la Mimmi??? Destul de nasol. Dar la sport cu sau fara fidelitate, note unii cam nasoale au. Cum domnisoara/doamna/scorpia (alegeti cuvantul care va convine si trimiteti-l prin sms la 0666-Moartea intreaba de tine.ro) Veshtea lipseste avem inlocuitoare.Sau inlocuitori. La gabaritul ei... Este vorba de doamna (daca se poate numi creatura aia asa) Buturga sau Burghiu...Naiba stie. Dar spui ca e bunica marmotei, amanta castorului si sora lui Milka. Si conduce un trabant. Da. Trabant. Moby Dick intr-un acvariu de birou. Nu vreau sa stiu cum intra. Vreau sa stiu cum iese. Fiind din carton presat ea crede ca e ca un pachet de tigari. Iese il rupe. Cumpara altul. La vale intrece Ferrari, Lamborghini...La deal insa... Luca a avut lansare de carte. Oficial un liceu intreg a fost. Neoficial s-au ratacit acasa. 24 ianuarie. Ziua liceului. Cum era de asteptat, femeia-barbat, care urmeaza conform surselor tratament hormonal pentru a decide ce sex alege, a tinut o cuvantare in care lauda comunismul pe care ea l-a impus alaturi de Gheorghe Gheorghita Dej Costina. Am o pica pe adjuncta... Sunt in stare sa o arunca d ela etajul 10...Sa fug pe scari sa o ridic...Sa fug iarasi pe scari pana la etajul 10...Sa o arunc din nou... Ca e trendy. Se putea observa solemnitatea momentului dupa mustata rigida a domnului Dumbrava sau al femeii-barbat. 
Dar sa trecem la lucruri mai serioase... Asam..... Aaaah....AAA.... Aaaaahhh...Nu avem lucruri serioase asa ca trecem mai departe.

Pe aceasta cale tin sa anunt ca domnul Paul se pare ca va fi exclus din echipa care va merge la nationale la istorie, Daca nu ti-a zis Illy iti spun eu.

Oricum doresc sa o pizduiesc pe aceasta cale si pe o domnisoara din clasa care nu stie sa isi tina gura pentru ca ea chiar considera ca ce spune e interesant. NEWS FLASH! NU E. Ne enervezi de fiecare data, ai aere de sefa si te mai si contrazici. Te schimbi dupa cum bat vanturile..De Vest. Sau ale lui TH.

Anyway.Sper sa votati pe blog.Vreau sa stiu opinia despre look. Deja ma gandesc sa il schimb si daca va fi voi prezenta skinul pe siteul de trialuri. De asemenea.Pentru cei care vor sa las eun comment. Nu e greu. Dai pe filosafari (stai calm k nu iese Luca), scrii commentul si alegi daca ai id de gmail, dak vrei sa fi anonim sau dak vrei sa scrii sub o identitate falsa. Nu e greu deloc.

Stay calm and wait for that freaking Break. Just 7 days remaining....




2 comentarii:

justhelen spunea...

hmmm...interesant blogul si ideile care dau din tine!am avut rabdarea sa stau si sa astept ca sa pot sa-ti spun ce parere am eu despre ce faci u aici pe blog!ma surprinde faptul ca nu mi-a luat-o altcineva inainte sa-ti dea filosofare...app,aceeasi parere o am si eu despre castorii care ne conduc liceul-dak pot sa-i spun asa:)anyway...HAVE FUN! btw..era sa uit...incearca sa apreciezi ce ai alaturi k nush knd o sa ai nevoie...la kte mai multe postari..de la alte comentarii ma abtin!

Anonim spunea...

Buei..super tare..imi rasuna acuma in minte propozitia: "Moartea intreaba de tine"..question: Ai ascultat Parazitii-Moartea intreaba de tine? Bestiala melodie. Btw sa-mi zici daca dauneaza reclama. Anyway...super tare blogul..desi eu nu fac parte din liceul pe care il iubesti atat de mult insa am si eu parte de multe personaje de genu...Ce sa-i faci..invatamantul din Rooomaniaa....