01.02.2008

Moartea intreaba de tine...

Subiectul II

Prezentati pe scurt trasaturile basmului popular si exemplificati pe o opera citita.
Raspuns: "A fost odata ca-n povesti, a fost ca niciodata, cu profil hi5 imparatesc, o prea frumoasa... sa zicem ca e fata. Desi se spune ca il astepta pe Fat-Frumos sa vina, ea cu intreaga imparatie si-o tot punea de amu avea p...a (palatul) mare cat o uzina..."

Se observa formula de inceput, total caracteristica fantasticului, astazi fiind folosite formule in genu "Sunt online." ; "buna seara fata."/"buna seara fata." sau expresia des intalnita la intelectuali gutza-tieni "ce face fetele? lingeti inghetate?". Fata de imparat, personajul principal, este caracterizata atat direct - de aprecierile celor care au ... cunoscut-o-,cat si indirect, de faptele intreprinse si tariful practicat. Aceste lucruri arata ca basmul nu este cult, ci mai degraba incult reprezentand o parte din viata de zi cu zi, viata care da cu eroare la unii, multi preferand sa se reseteze apasand pe "Alt + Etaj + Trotuar + Jump". Unii intra la depanare, altii se reseteaza de tot. Probabil k la anul va fi punctata pentru ca este opinia elevului. Si asta noi incurajam. Doar de la anul.

Refuz sa cred ca traiesc in Romania. Nu m-am mai uitat la buletin de ceva vreme. Mi se face scarba. O dau in bulimie. Fiecare om incearca sa fie mai corupt decat cel de langa el, lingai la tot pasul care se cred atotstiitori si care chiar cred ca daca au reusit ceva pe moment, au puterea sa conduca lumea - Ank aici vorbesc de tine, ma rog fara partea cu lingai ( ca sa nu zici ca sunt cu capsa pusa pe tine, oficial cel putin). Totusi m-am trezit la realitate. Cunosc un caz care, copil de bani gata, cu izbirea sa la fel de ticsita de bani care nu da doi pe scoala. Ma-sa plateste vreo 6 mils pe luna pe meditatii si respectiva persoana e total paralela . Si totusi si-a scos media 8.50 pe sem I. Ma-sa disperata. Eu surprins. Sunt ciufut (pe buna dreptate, Ank nu ai ce reprosa) k am media de doar 9.66 knd puteam sa o am 9.73...Dar deh... Unii profi (de germana) sunt dusi... La plimbare.

Anyway... Aviz amatorilor! (si sunteti multi a-dracu'). Ok... Recunosc. Sunt o fire impulsiva. Ma rog. Vulcanica. M-am amblat la unele faze si nu trebuia. Am facut sau nu am facut alte faze pentru ca aveam ceva cu voi. De aceea... imi cer scuze . Aici sunr incluse persoane precum Nutzi - da, Nutzi ai citit bine - dar nu si Ank - i have a bone to pick with you -.

Dupa cum ati observat, s-ar intelege ca as avea ceva impotriva lui Ank. Nu as avea. Am ceva. V-ati gandit vreodata cum ar fi daca nu s-ar gasi careva in clasa care alta treaba nu ar avea decat sa se bage - poate involuntar - in cale? V-ati gandit cum ar fi daca gura-Sparta a clasei nu ar mai fi? V-ati gandit cat de mare e un ou mic? Nu? Nici eu.



Pe aceasta cale vreau sa ii transmit urmatoarele d-rei(! - vedeti sunt ink respectuos...ink) Ank:
Da. Te urasc. Nu. Nu pot sa-ti dau un singur motiv. Sunt conectate intre ele. Da. Sunt orgolios. Nici nu ai idee cat de orgolios sunt. Da. Te urasc inca din clasa a IX-a, cand te-ai indoit de mine si le-ai crezut pe pipizze knd a fost cearta ta cu Fanny. Halal om ai fost. Dar deh. Tot tu te trezesti sa nu fi de acord cu orice as spune. Si totusi. Tot tu te simti ( vezi faza cu statusurile) si tot tu te umfli in pene. Eu sunt doar pentru distractie ( faza cu statusurile). Dar daca va fi nevoie... Sunt gata sa te bag in mormant pana la sfarsitul scolii. Nu am nimic de pierdut.





Astea fiind spuse, HAPPY HOLIDAY!!!





D.J.K.

Un comentariu:

baka. spunea...

Alea erau trasaturile basmului autohton incarcat de prea multe simboluri ce -in realitate- nu sunt deloc simboluri. Mda, societatea actuala.
Traiesti in Romania si asta iti ocupa tot timpul (copyright: Mircea Badea). Stii ce inteleg din post-urile tale? Ca inca iti pasa de ce e in jur. Daca nu ti-ar pasa, nu te-ar deranja, ci ai fi o copie fidela a celorlalti, la fel de imoral, lingau, pupincurist si egoist. Inca ma gandesc daca asta e bine sau rau.
Cat despre supararea ta pe Anca... e mai mult decat suparare, din cate observ. Nu ma pot baga din moment ce nu cunosc toate detaliile, insa probabil ca si tu ai o parte din vina. Oricum, se iarta. Esti prea vehement, Joker, si asta poate sa-ti dauneze doar sanatatii (screw people, they suck anyway). Vezi sa nu faci naibii ceva la inima. Ar fi pacat.
In incheiere, nu pot spune decat ca-mi pare rau ca am lipsit o perioada de la comentarii. De vina sunt doar sesiunea si Guild Wars (nu neaparat in ordinea asta). Inca astept sa vorbesti cu mine, dar sunt ferm convinsa ca mai am de asteptat. Asta e. Viata-i grea, dar trece repede...