08.02.2008

I am not shallow. Ok...I lied. I am.


Probabil ca unii dintre voi deja suspectati despre ce voi scrie in acest post. V-ati confruntat cu aceasta replica din partea mea, usually inainte sa va dau Ignore. Dar asa ma vedeti voi. Si nu va condamn. Asta e. Fiecare cu dioptriile sale. Presimt ca postul va fi unul scurt azi.

Vacanta semestriala. Daca la inceput m-am simtit cam common pentru ca aveam 9.66, am realizat ca am aceeasi medie cu Sandy Bbl & Zapa...Si chestia asta m-a facut sa ma simt bine. Dak sunt common, sa fiu cu prietenii mei si nu cu altcineva. Noi vom arata lumii cat de trendy e sa ai 9.66. Ce 9.73? Sa ajung ca altii care au 9.71 si au nasul prin stratosfera? Nici gand. Sunt multumit de ce am. Sunt fericit ca sunt cu prietenii mei. Nici unul nu e mai destept sau mai prost. Toti la fel. Si asta e bine. (stiu ca multi veti incepe sa urlati "cum de nu-ti convine 9.66?" - dar trebuie sa intelegeti ca eu am fost intotdeauna sub presiunea rezultatelor remarcabile - toti se asteapta, nimeni nu ajuta).

Offff... Vroiam sa va povestesc despre Faza Nationala a Concursului Istorie in Dimensiune Virtuala la care echipa mea a participat ( eram si multi -2). Insa se pare ca (nu pun virgula ca nu-s agramat - eu cunoaste limbele romane ) corespondentul de la Suceava, Ioana "petrisor" ( Tequila pentru cunoscuti ) nu s-a sinchisit sa anunte cealalta jumatate de echipa - je - de rezultatul obtinut. Dhhhhhhhhhhhhaaaaa.... Izbirea ei de toti peretii e mai importanta decat mine... Desi nici nu cred ca stie ca mai era cineva in echipa. Anyway...Nu mi-a cazut bine faza si pe aceasta cale ii transmit un Rusinica...Restul il primeste cand ma vad cu ea.... COLIVA LA DISCRETIE!

Ma gandeam sa ma iau de lume, sa va povestesc ce faze mi-au facut unii. Spre exemplu o colega de clasa care o tineam pe Invisible pentru ca fu inainte la ea altcineva care mie sincer imi sta in gat, a inceput sa-mi reproseze ca de ce o tin pe Invisible. Cand i-am explicat s-a burzuluit la mine ca se astepta sa-i fac o faza de genu si nu intelege cum de pot fi asa de superficial de iau pe toti si ii tin in aceeasi oala. Partea penibila e alta: ea avea obiceiul sa vorbeasca cu mine de multe ori cand era pe Invisible. Nu trebuia sa fac si eu acelasi scandal? Nu trebuia sa ma ratoiesc la ea? Tinand cont de astea si de faza cu asteptatul la o chestie de genu - care mi-a pus capac, sa mai ai incredere in lume azi, mori prost si singur, fara nik - am facut ce alta persoana sarita de pe fix ar face. Ignore List awaits you. Sper doar sa nu aibe limita de ignore-uri k o dau in fericire.

In general saptamana asta fu cam...nasoala. Persoane care sunt cu doua fete, persoane care considera ca poti fi trecut pe plan secund si o durere de spate incredibila. Si ca sa fie si mai nasol, DVD-ul cu NFS Most Wanted e la Oana, my sis. OANA VREAU DVD-UL! Nu am jocul instalat si saptamana asta fu un chin.

Dar sunt optimist. Saptamana viitoare sigur va fi mai nasoala.

Anyway, have fun & be eco-friendly!

2 comentarii:

Anonim spunea...

hey...yo, m-am trezit :)) intr-o dimineatza banala...si...m-am sinchisit sa tastez...:)) "lemne" p-acilea! Don't worry 'bout this sick ppl,don't worry 'bout this infected life: it's not big deal, just a normal fuckin' thing...
Looooot of kissez & hugz :P (like u use to say)

Anonim spunea...

ok...see messenger->offline..kisses&hugs