16.02.2008

Valentine's Day? No - Valentine's Gay!

Ma gandesc ca multi deja va credeti ca o sa vorbesc despre Ziua Damnatilor sau despre Vesnica Pomenire a Burlaciei, dupa cum mai este cunoscuta in anumite parti ale lumii celor "imperecheati". Nu am de ce. Sunt single si ciunt (aviz amatoarelor). Single pentru ca in ultima vreme am standarde prea ridicate, ciunt pentru ca vineri seara unul dintre dintii din fata a incercat sa plece cu bucata de paine pe care o mancam. Cat pe ce sa-i iasa. Acum increc sa nu vorbesc prea mult sau sa rad. Cand zambesc ma trage curentul la limba. Totusi se pare ca e cool in ziua de azi sa fii ciunt dupa cum am observat si in Carrefour - poveste lunga - . Anyway ma bucur ca am o gaura in dantura si ca pot fluiera dupa fete fara sa-mi misc buzele.

A trecut vacanta in care ar fi trebuit toti sa ne agitam, sa invatam ca doar vine Bacul sau macar sa ne aratam interesati de ceva de scoala. Multi au facut asa ceva. Eu... Nu. "Astept o minune. Crezi ca am nevoie?" - incheiat citatul. Totusi am alte metode de a invata, mai practice si cu un bonus fata de altele. Merg la olimpiade. Maine(duminica) la engleza (asta daca nu era profa in stare de ebrietate si isi batea pula de noi), sambata viitoare la romana (da, la romana, stiu ca e ca si cum ai spune ca marmota de fapt lucreaza pentru Lindt si nu pentru Milka ) si mai apoi la economie. Toate materii de Bac. M-am scos. Participarea se noteaza cu o nota. Usually 10.

Tocmai m-am uitat la a doua semifinala de la Eurovision. Doua melodii mi-au placut dar in stilul pur romanesc sigur ceva o sa fie de nu o sa mai participe. Oricum e bine ca pe primul loc sunt niste straini. Asta arata calitatea muzicii autohtone. Dar sa lasam pe altii sa comenteze. Noi vom fi in umbra si vom barfi.

Mai vroiam sa vorbesc de ceva dar .... Stai. Mi-am adus aminte. Se aude ca e proiect de lege ca din martie-aprilie sa primim alocatie cei de peste 18 ani. Vrajeala sau adevar? Nu stiu. Cu substrat politic? Bineinteles. Mai mult decat pensiile hoiturilor....batranilor? Hai Sincer!


U have one life. Careful where u screw it!

Niciun comentariu: