17.05.2008

A little bit posessive, little mister obsessive...

Viata la un punct imi devenise oarecum draga. Incepusem sa vad lucrurile mai colorat, incepusem sa cred ca poate exista si ceva frumos la ea. Dar se pare ca m-am inselat.

Incerc sa fiu prezent in atatea parti incat nu mai apuc sa ma uit si la cei din jurul meu. Fac multe lucruri marunte, dar nu ma axez pe cele cu adevarat importante. Inainte reuseam sa le scot pe toate la capat. Inainte... Se pare ca am imbatranit si ca m-am schimbat. Pentru inceput, nu cred ca am fost in viata mea asa de tafnos pe o perioada asa de mare de timp. Orice lucru ma determina sa iau foc si intr-un final sa explodez. Ma stresez degeaba.

Sunt acuzat din toate partile si incerc sa-mi demonstrez nevinovatia. Dar de ce sa o mai fac? Luati-ma cum vreti. Partea cea mai amuzanta e alta: nu o cearta, nu un conflict mai vechi m-a determinat sa scriu postul asta. Ci o trezire la realitate. Acum am observat ca am pierdut pana si ultima mea legatura cu my sis... Am fost prea ocupat cu viata mea sa mai intreb, sa ma mai uit sa vad ce mai face... Thatz what selfish people do... And I'm sorry for that. Please forgive the fool that lays inside of me. Totdeauna am impresia ca lumea se schimba. Dar si eu ma schimb. De cele mai multe ori eu ma schimb mai mult. Pierd contactul cu realitatea... O iau razna. Am nevoie de cineva care sa ma tina la pamant...

Exista acea persoana. Nu stiu daca ma iubeste, dar eu pot spune ca nimeni nu m-a facut sa ma ca si cum nu as fi singur in viata. Am certitudinea ca a doua zi cineva e acolo sa ma intrebe ce fac, cum ma simt. SI nu o data. La fiecare 5 minute. Insemn ceva pentru cineva. Chestia asta ma distruge pe interior. Zidurile reci negre de ciment cad si fac loc unui gard din fier. It changes me.

Cat despre prieteni... Unii of course ca o sa continue sa ma calce pe coada, si ca sa arate ca ma urasc o sa stearga orice referinta despre mine in lucrarile sau blogurile lor. Hilara faza. Oricum trebuie sa va anunt ca din motive tehnice si de natura personala, review-ul revistei scolii va fi amanat pe termen nedefinit. Se pare ca am ceva neintelegeri cu d-ra Xile. Sper sa nu se supere ca i-am scris numele.... Ca dupa tre' sa-l sterg... Lame.


Life is not only full of colours. I like the black and white of it...


Trebuie sa ii urez lui Emmy cu aceasta ocazie LA MULTI ANI!!!!!!!!! Succes la Bac, sa treci clasa la filosofie, multa antate si fericire, succes la admitere.



In incheiere voi spune atat: in atentia persoanei care mi-a furat inimioara...

I REALLY THINK I LOVE YOU!

Show me that it goes both ways....

2 comentarii:

Anonim spunea...

hai ca-i fain ... fii si tu mai optimist k nu strica si nush tre sa vbim...k n-am mai vbit de cva vreme...take care
(down.the.street)

baka. spunea...

Dacă ai reuşi să înţelegi că nu eşti singur pe lume, poate nu ai fi şters aşa de uşor... prea mulţi de "dacă"...