04.07.2008

The world contemplates against me...

Hmmm... Incep sa cred ca lumea se schimba prea repede si eu nu pot tine pasul cu ea. Intr-adevar, in perioada asta nici eu nu m-am cam sinchisit...dar asta e. Cu totii o luam razna la un punct. Depinde de momentul ales. trebuie sa recunosc ca la inceput urmaream un numar cat mai mare fata de concurenta (se stie ea care) si pana la sfarsitul lunii reusisem chiar sa ma mentin, avand insa avantajul erodat in mod constant. Am observat ca au reusit sa se adreseze unui public ceva mai restrans, dar si-au gasit nisa si au stiut cum sa se faca cititi. Felicitari lor si reusitei. Asta e... Crezi ca poti si de fapt esuezi... La fel si cu un concurs. Speram sa castig si eu un laptop. Concurs de bloggeri. Eram entuziasmat. In prima saptamana au fost doar 2 concurenti printre care si subsemnatul. La final (adica ieri) erau 83 de concurenti. Si cine a castigat? O domnisoara. Nu sunt misogin, insa duda deja avea un laptop. Si a mai castigat unul. Dar regulile au permis acest lucru. Ce sa-i faci? Unora li se da altora nu. You win some you lose some. Chestia asta mi-a adus aminte de o discutie avuta cu o domnisoara blonda la Bac. Spunea ca isi va procura raspunsurile pentru ASE, pentru ca si asa daca inveti ca prostul vine altul si cu pile si relatii... sorry, cu PR, iti ia locul. Eu nu am fost de acord, tinand-o pe moralitate. Dar avea dreptate. La fel cum mi-a spus si Stefania din fostul 12 F. Am I obselete? Maybe I am...

Though I try to do everything... It's not enough. De asemenea criticile legate de blog. Ma bucur macar ca am avut parte de asa ceva. Inseamna ca macar va uitati pe el. Mai intai design-ul blogului nu a fost bun pe motiv ca nu puteati citi. Acum ca l-am schimbat, m-am confruntat cu o alta problema: lipsa de interes. Multi mi-ati spus ca nu ati primit mass-urile. Ciudat. Le-am dat treptat ca sa fiu sigur ca primiti. Niciodata mai mult de 5 persoane per mass. Dar asta e. Nu am priza la public. Acum faptul ca lumea nu se inghesuie sa-si dea cu opinia e iarasi o problema pentru mine. Chiar vreau sa vad ca interactionati, pentru asta e blogul, commenturile la asta ajuta. Nu vreau sa fie ceva care sa para static. Un blog de unde cititi si atat. M-am reorientat de cateva ori si niciodata nu am prins ce va place. Din septembrie o sa mai schimb ceva pe la blog. Si stiu ca nu o sa fie pe placul vostru, dar nici ca ma mai intereseaza. Am incercat dar nu mi-a reusit asa ca daca nu o sa va mai placa, nu ma intereseaza. Vroiam sa va vorbesc despre un nou concept-phone de la Nokia, de plecarea lui Bill Gates de la Microsoft, de GP de la Silverstone si cursa de DTM de saptamana trecuta... Dar stiu ca nu va intereseaza.

Nu mai fac niciun efort. Mi se rupe. O sa incetez sa mai dau mass-uri. Vreti sa cititi bine, nu vreti c'est la vie. Oricum incep sa cred ca nu a fost o idee chiar stralucita sa inviu blogul.

Oricum asa cum e blogul , asa e si stapanul acestuia. In curand insa... Anyway, va las.

Maine o sa scriu ceva despre Bacalaureat si cum ne-am "distrat". Au revoir.

No pictures or music videos today. Nope. Why bother finding out anything anymore?

Un comentariu:

Anonim spunea...

hmmm...m-ai km surprins cu atitudinea din postul asta,te-ai km victimizat puţin(fara suparare).cred k asta se trage de la nekstigarea acelui laptop si multe altele kre nu le voi comenta.în legatura cu PR ai dreptate(traim în romania.n-ar trebui sa te mire),dar tin sa te corectez.e PCR[3 elemente,cifra fatidik>:)]=pile,cunostinte si relaţii cu kt sunt mai multe,cu atat proştii sunt cik mai"destepti".kt despre faptul k ti se rupe dak lumea nu-si da interesul sa lase comentarii sau da,nu te cred.dak ar fii asa nu te-ai mai sinchisi sa atragi atentia celor kre îti viziteaza blogul.iar în final:d c sa te mai sinchisesti sa gaseşti noutaţi pt noi?pt k d asta avem nevoie.d noutati.pe curand.