17.05.2012

Messy...

Stau in mijlocul noptii si imi plang de mila. Cat de mult am decazut. Cat de josnic sunt. Nu imi vine inca sa cred ca eu mai sufar de pe urma ta. Ceea ce trebuia sa se termine de atata timp se prelungeste cu fiecare zi ce trece.

In tot timpul pe care eu il pierd, tu faci lucruri marete. Tu te bucuri de viata. Tu reusesti sa iti duci viata la un alt nivel. Tu treci peste. Deja ai trecut peste.

Eu? Eu sunt exact cum m-ai lasat ultima oara. Distrus. Nu imi pot imagina ce am facut in viata mea. Nu simt ca am mai realizat ceva important. Cu toate acestea, fiecare zi e o speranta ce stiu ca se consuma in cateva ore. E otrava pentru sufletul meu. E o peticire continua. E o lupta continua cu demonii mei. Si in fiecare zi pierd teren. In fiecare zi simt ca sunt mai aproape de momentul in care totul va lua sfarsit. Nu pot decat sa ma bucur, sa sper ca la un punct voi scapa de tot.

Ma bucur sa vad ca iti traiesti viata si pentru acest lucru te invidiez. Sunt gelos ca nu mai reprezint nimic pentru tine, cand pentru mine reprezinti aproape tot. Dar asta ne diferenteaza. Naivitatea mea ma impinge spre extreme, spre zone obscure.

Felicitari pentru viata ta perfecta. Eu nu am asa ceva. Eu nu am viata.


Niciun comentariu: