08.06.2008

Grand Prix Of Canada: Chaos & surprise


Daca ati ales in aceasta seara sa va uitati la meciul de fotbal de la Euro 2008 in detrimentul cursei de Formula 1 de la Montreal crezand ca nu merita vizionata ei bine....V-ATI INSELAT! O cursa cu un final aproape neasteptat, rasturnari de situatie si multe depasiri. In pole position l-am avut pe Lewis Hamilton care din start a fost principalul candidat la victorie. Ceea ce parea o cursa ca si castigata s-a transformat insa in Iadul pe Pamant. Datorita abandonului lui Adrian Sutil de la Force India-Ferrari (motivul: gratarul pe care-l puteai incinge pe franele lui devenite in scurt timp torte olimpice) i-a determinat pe L. Hamilton (p1), R.Kubica (p2), K.Raikkonen (p3), N.Rosberg (p4) sa intre la boxe in acelasi timp de indata ce Saftey Car-ul fusese detasat pe traseu. Toate bune si frumoase pana cand un tzaran s-a jucat cu luminile de la boxe, din verde transformandu-se brusc lumina in rosu, astfel facand ilegala reintrarea pe traseu.Nimic neobisnuit poate, numai ca in momentul respectiv, cand insul se juca, K.Raikkonen, R. Kubica veneau cu viteza si au fost nevoiti sa franeze bruse, in spate L.Hamilton nemaiavand ce face si intrand in masina lui Raikkonen. N.Rosberg l-a "pupat" pe Hamilton in posteriorul masinii. Drept urmare, Raikkonen si Hamilton au abandonat, Rosberg a reusit sa intre sa-si schimbe nasul, Kubica ramanand neatins de accident si putand continua cursa.

Dupa relansarea cursei, Heidfeld a intrat la boxe unde a alimentat indeajuns de mult cat sa ii permita sa ajunga pana la final. Desi parea ca va castiga, timpii pe care i-a dat Kubica in tot acest timp i-au permis polonezului sa intre dupa a doua sa oprire la boxe in fata coechipierului, spre final cursa fiind marcata d eo dubla BMW Sauber. Pe locul 3 a iesit D.Coulthard, pe 4 Timo Glock, 5 F. Massa, 6 J.Trulli, 7 R.Barichello, 8 S. Vettel, 9 H. Kovalainen. Numeroasele depasiri si faze periculoase au tinut publicul in suspans pana la final. 7 abandonuri reprezinta totusi cam putin.

Astfel la piloti, R.Kubica preia conducerea cu 42 de puncte, fiind urmat de L. Hamilton cu 38 de puncte, la egalitate cu F. Massa, iar la constructori, avansul substantial al lui Ferrari aproape ca s-a evaporat, acestia ramanand lideri cu 73 d epuncte, urmati de BMW Sauber cu 70 de puncte, McLaren Mercedes ramanand cu acelasi numar de puncte, 53.

Marele Circ al Formulei se va reuni acum la Magny Course, Franta peste doua saptamani. Totusi principalele barfe din paddock vor fi urmatoarele. Dupa reconfirmarea in functie ca presedinte FIA a lui Max Mosley si declansarea razboiului cu cel mai bun prieten al sau, Bernie Ecclestone, acesta din urma, se zvoneste, ca pune la cale bazele unui campionat F1 cu implicatii minime sau chiar inexistente din partea FIA. Se pare ca votul de unanimitate din partea echipelor nu va intarzia sa apara.

Dupa ce K. Raikkonen a dat de inteles ca s-ar putea retrage dupa 2009, lasandu-i locul liber lui Kubica, Ferrari au fost de acord sa-i prelungeasca contractul cu inca 2 ani, oferindu-i 40 milioane euro pe an. Maruntisuri...

Din 2010 s-ar putea sa avem un GP al Frantei in Paris! Oficialii parizieni se gandesc sa faca un circuit stradal in jurul Palatului Versailles. Totusi nimic nu a fost confirmat insa Ecclestone spune ca acest circuit ar marca un reviriment al Formulei 1 in Franta.


Cam asa au stat lucrurile in seara aceasta. Sper ca nu v-ati uitat la Euro 2008 (urasc fotbalul deci intelegeti-ma), desi cred ca voi incerca sa fac un review al unui meci. Ce-o sa iasa... Nimeni nu stie. Oricum va las pentru ca trebuie sa ma intorc in starea mea de tot rahatul. Prietenii stiu de ce. Si inca o anumita persoana. Dar asta e. " For the record you oughta know, you weren't thinking when you let me go, but whatever, that's how it goes, win some you lose some, and others you hold in your heart" . Aceste versuri i le transmit persoanei respective cu mesajul "You really don't know what you want, do you?"


Anyway...have fun... O sa va tin la curent cu ce se mai intampla prin lume ....

Niciun comentariu: