24.08.2008

Olimpiada de Vara 2008 Beijing - Day 16

Ei bine, s-a terminat. Gata.
Dupa 16 zile de fugareli, acrobatii sau lupte, s-a ajuns la finalul editiei XXIX a Olimpiadei de Vara sustinuta la Beijing, Republica Populara China. Dupa cum se astepta, festivitatea de incheiere a Jocurilor a fost una pe masura celei de deschidere. Nu pot spune cum a fost pentru ca am prins finalul. De ce? Nu. Nu va ganditi ca m-am uitat la Bucharest Challenge de pe ProTv. M-am uitat la febletea mea Formula 1. De pe TVR1 transmis in direct pe TVR2. A fost prima cursa de pe circuitul "stradal" din Valencia, Spania. A fost fain, desi la un punct monotonia era gata sa puna stapanire pe tot. Oricum sa revenim.

Astazi au fost disputate ultimele 7 probe. Acestea au fost la Athletics ( 1 ), Basketball ( 1 ), Bowing ( 6 ), Gymnastics Rhytmic ( 1 ), Handball ( 1 ), Volleyball ( 1 ) si Water Polo ( 1 ).
In aceasta ultima zi, niciun roman nu a participat la vreo proba, deci nu aveti ce citi.
Nah nah nah nah...

Pentru ca s-a incheiat totul, va pot spune exact pe ce loc s-a plasat Romania la medalii. Cu 4 medalii de aur, 1 de argint si 3 de bronz, ne-am clasat pe locul 17, dupa tari precum Spania, Germania, Kenya, dar inaintea unor tari precum Etipoia ( locul 18 ), Canada, Polonia, Ungaria, Norvegia.
intr-adevar nu se poate spune ca echipa noastra a fost la inaltimea asteptarilor, dar pana la urma vremurile se schimba. Poate ca acum nu au impresionat, dar in 2012 la Londra poate vom fi in top 10 la numarul de medalii. Asta daca isi mai aduc aminte unii ca sportul nu se rezuma la fotbal, bani si afaceri. Pasiunea si talentul conteaza. Dar pentru multi imaginea primeaza. Ce sa-i faci... In 4 ani s-a dus tara asta de rapa cat altele in 10.

Inainte de a incheia acest post vreau totusi sa va prezint niste cifre care poate nu vi se par impresionante, dar sper sa va faca sa realizati cat de greu este totusi sa acoperi si asa superficial cum am facut eu o astfel de competitie:
  • 16 zile de competitie;
  • 32 de ore pentru posturi - 2 ore pe zi pentru culegere date + articole + redactare;
  • 330 probe zilnice - medie de 20.6 probe / zi;
  • 4015 liste cu rezultate - medie de 250.9 liste/zi si 12.1 liste / proba disputata;
  • 48 ore de vizionat transmisiuni in direct;
  • 3 site-uri de urmarit Medal tracking + News Alerts zilnic.

Stiu ca nu vi se pare cine stie ce. Dar macar sper sa-mi apreciati efortul si intentia de a va aduce rezultatele echipei nationale zilnic.

De asemenea va anunt ca pana maine la ora 12.00 s-ar putea sa mai aveti acces pe blog. Incepand (posibil chiar din seara aceasta orele 00.00) de maine, accesul la blog sa fie restrictionat. Nu va pot spune exact intentiile dar puteti sa va asteptati la orice.

Pentru mai multe informatii accesati site-ul oficial al Olimpiadei de Vara 2008 Beijing. (am vrut sa scriu pentru ultima oara chestia asta...mi-a intrat in mana)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Iti multumesc ca ne-ai informat in legatura cu Jocurile Olimpice de Vara de la Beijing 2008 si astept ca si altii alte comm-uri si poate nu o sa restrictionezi accesu la blog